Riszta

Mindenről:P

2007.10.23. 11:30 - Riszta

Kicsit elhanyagoltam (már most) az írást...de most akkor bepótolom:
2007.10.20.
Reggel 5:20kor kelek...irány a suli...kész kínszenvedés volt.Már alig vártam,hogy haza jöhessek.Nehezen ment el az idő a suliban...bezzeg itthon...naMind1.
2007.10.21.
Ébredés után nem sokkal kitakarítottam a szobát...gondoltam kimegyek a konyhába megnézem mit csinál anyum.Tesóm is nálunk volt és mondta,h ma(vasárnap) megcsászározzk az unokahugomat(tesóm lányát),Diát. Örültem,mert már alig vártam,h megszülessen a pici. Délután fél 4 körül Anyum is bement Hozzá.Épp hogy hazaért,gyorsan kajált vmit...de már mehetett is vissza  akórházba,mert jött a telefon,h már bevitték császározni.Kicsimmel mi  is bementünk Vele.Nem is tudom...talán 3/4 7körül mehettünk be Hozzá.Beértünk,megláttuk Dömét,Dia pasiját...szegényke nagyon izgult,tiszta könnyes volt a szeme..De mindenki izgult!Nem csak azért,hogy egészséges legyen a baba,de a Dia miatt is aggódtunk,mivel nem csak első szülése,de  avérnyomásával sem volt minden rendben,meg a szíve is gyenge:S :(. Eleinte úgy tűnt,hogy lassan telik az idő.De később rájöttünk,hogy ez nem úgy van...mint a villám...már fél 9. 20:34-kor Döme kirohant a műtőből,és az a felhőtlen boldogság az arcán:MEgvan a baba!!!! Mindenki nagyon örült! Anyukám dédnagyi lett:). Igen,végre megszületetta a nagyon várt:Szabó Álmos Bence.
48 cm,2kg 89 dkg fekete hajú gyönyrűség:).
Mostantól már csak azon izgulunk,hogy minden rendben legyel a Diávaé és a picivel is!
Érdekes dolog,hogy a Dia szept.21-én,az Álmos okt.21-én és Dia Anyukája,a nővérem pedig nov.21-én született:).
2007.10.22.
A tegnapi nap ismét egy születés mapja:).Kicsim unokatesója is világra hozta első gyermekét, Balázs Bianka Ritát:).Nekik is garatulálok!:)
Délutánom tv.zéssel ment el...aztán megszakitotta a kellemes pihizést Kcisim,hogy este menjünk moziba.Mondom rendben:).Fél6kor készülödés ,nehogy várni kelljen rám:).
Negyed 8,irány a Vértes Center.Kicsim megvette a jegyeket,de mivel csak 8-kor kezdődik a film...akkor nézelődjünk...akkor irány a  NewYorker.Találta egy jó kis nacit...fel is próbáltam...tettszett is mind2knek...de meg már nem vettem:D.Majd legközelebb.
Hoppá!Mindjárt 8 óra..akor irány a mozi.Egy kis popcorn,meg egy liter kóla...és beültünk..a film nekem tettszett,voltak benne poénos részek...és hát ebből a filmből sem maradt ki egy szülés:).
Ez a hétvége születéssel volt tele:)
Azt hiszem ennyi egyenlőre elég is lesz:).

A bejegyzés trackback címe:

https://riszta.blog.hu/api/trackback/id/tr94204659

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása