Riszta

Mindenről:P

Meglepetés!

2007.10.14. 16:33 - Riszta

Első blogom.Mit is írhatnék:).Remélem nem csak én látogatom majd.
 
Meglepetés!
2007.10.14.Kb 15:00.
Oda pillantok kis kedvencemre,Lolora és gügyögtem Neki: "Szijja Lolo!Mi van babám?"
Észrevettem egy kis fejecskét a kis házában...nézem..mondom mi az fene...kirohanok Anyumékhoz,hogy nagyon gyorsan jöjjenek be a szobámba.Benyúlok a ketrecbe,felemelem a kis házat és mit látnak szemeim?! 3 kis tüneményes tengerimalac rohan ki.Nagyon megörültem!NAGYMAMA LETTEM!:)Gyors telefon,Kicsimnek,h NAGYPAPA LETT!:)Megint telo,tesomnak,hogy Ő is meglepődjön.Mivel már régóta nyaggat,hogy mikor lesznek kismalacok....hát most vannak:).Ebből nem lesz LOST nézés:).Azt hiszem a délutánom hátra levő része nem fog másról szólni,imnt az információ szerzésről a kis malikról.
 
Ő itt Lolo

A bejegyzés trackback címe:

https://riszta.blog.hu/api/trackback/id/tr73195997

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

butky · http://butky.blog.hu 2007.10.18. 22:56:18

szépek az unokáink :) na meg persze a blogdesign is :)


süti beállítások módosítása